ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Sidodejt?

2010-05-12 20:00:48 / 0 kommentarer ..


Miley Cyrus och Justin Bieber på väg hem från en middagsdejt i måndags
Miley Cyrus och Justin Bieber på väg hem från en middagsdejt i måndags

Miley och Justin
Miley och Justin



Miley Cyrus, 17, och Justin Bieber, 16, har planer på att bilda den ultimata popduon. De båda superstjärnorna var på middag tillsammans på en sushirestaurang i West Hollywood i måndags.

 

På väg ut från restaurangen avslöjade Miley att samtalsämnet hade varit ett ”sidoprojekt” och hon viftade även bort rykten om att middagsdejten var av det romantiska slaget.  

Justins enda kommentar var att "Miley hade trevligt” med honom. ”Baby”-sångaren har tidigare sagt att ”Hannah Montana”-stjärnan inte är hans typ.  

Miley Cyrus är som bekant aktuell med video till låten ”Can´t be tamed”. I den vågade musikvideon får tittarna se en ”ny” Miley med en ny image, men sångerskan själv insisterar på att hon är samma tjej som hon alltid har varit.    

— Ljussättningen är annorlunda, ouftitsen är kanske annorlunda men det ni ser är samma tjej som jag var när jag var 11 år gammal i ”Hannah Montana”, förklarar Cyrus för MTV.    

Trots detta så erkänner Miley själv att hennes image har förändrats med åren.    

— Jag tycker definitivt att videon visar en förändring i jämförelse med vad människor är vana vid att se men det är inte så att jag försöker att vara någon annan, fortsätter Miley.    

Stjärnan ville visa sitt rätta jag och insisterar på att fansen kommer att känna igen sin Miley.    

— Jag ville vara mig själv, men i en fågelliknande form i och med kläderna.


Kommentarer
<

Name Beliber?

EMAIL

Site

Comment:

Trackback