ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Justin visar alla haters att han kan!

2010-11-05 16:44:12 / 0 kommentarer ..



Tonårssångaren Justin Bieber sade han spelar in ett akustiskt album för hans haters som säger att han inte kan sjunga.
Den 16-åriga popstjärnan ska släppa sitt tredje album, "My Worlds Acoustic," den 22 november och den kommer innehålla låtar från hans två första album My World och My World 2.0.
När han pratade till MTV News om hans nya album, sade han: "Jag tror verkligen att jag gjorde ett akustiskt album för det finns en massa haters där ute som säger:" Justin Bieber kan inte sjunga. Hans röst är bara auto-trimmad. "Och det finns en hel del med produktion, som typ dränker din röst, och det tar bort röst från sångaren, över syntar och allt."
Han tillade: "Jag ska tona ner på det och så att man ska kunna höra min röst. Det är därför jag ville göra det."
Source: Hollywood News
Tonårssångaren Justin Bieber sade han spelar in ett akustiskt album för hans haters som säger att han inte kan sjunga.
Den 16-åriga popstjärnan ska släppa sitt tredje album, "My Worlds Acoustic," den 22 november och den kommer innehålla låtar från hans två första album My World och My World 2.0.
När han pratade till MTV News om hans nya album, sade han: "Jag tror verkligen att jag gjorde ett akustiskt album för det finns en massa haters där ute som säger:" Justin Bieber kan inte sjunga. Hans röst är bara auto-trimmad. "Och det finns en hel del med produktion, som typ dränker din röst, och det tar bort röst från sångaren, över syntar och allt."
Han tillade: "Jag ska tona ner på det och så att man ska kunna höra min röst. Det är därför jag ville göra det."
Source: JBmusic

Kommentarer
<

Name Beliber?

EMAIL

Site

Comment:

Trackback