ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Men herre min skapare!!

2010-05-28 22:27:40 / 1 kommentarer ..


denna bloggen så är det en tjej som skriver så himla taskiga saker om Justin och Nicoline!!!

Jag förstår inte vad kvinnan har för problem? Jag förstår om hon inte gillar JB men detta var bara för överdrivet!
*VARNING* För kränkningar mot Justin bieber om du går in på denna hemska bloggen!
Jag förstår inte det roliga i att göra om Jb till en bäver, aa visst hans efternamn kanske (inte alls) påminner om ordet bever , bäver på engelska... men vad är skämtet? Kan någon söt liten läsare bara förklara för mig varför det finns människor som ska förstöra för människor och varför tracka en super bra och söt bloggerska?
   Den som gör detta är den då avundsjuk, avundsjuk eller dum i huvet? Snälla skulle vara snällt om ni ville berätta det för mig, sitter här bakom skärmen och letar efter ett bra svar!!

 Till:  Nicoline Ta inte åt dig av det den här konstiga och inte riktigt kloka människan säger och skriver! Det är inte riktigt klokt ju! Detta är ju det värsta jag varit med om!

Kommentarer

det är några i min klas som har tyska och då så har dom haft ordet bäver i läxa och det ee tyyp bieber eller nått på tyska tror jag :S

2010-05-29 13:29:32
<

Name Beliber?

EMAIL

Site

Comment:

Trackback