ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Exklusiv intervju med Isabella!

2010-05-28 16:56:17 / 0 kommentarer ..



Isabella Johansson är en pigg tjej som är född 1993 och är bosatt i sin hemstad: Alingsås. Hon driver en mycket omtyckt blogg, nämligen http://tinkerbella.blogg.se/. Hon uppdaterar sin blogg med ca 1-2 inlägg per dag, men när hon väl gör det sitter man som fastklistrad framför de fina bilderna och hennes sätt att skriva! Vi har tagit oss i kragen och intervjuad denna söta tjej.

GLÖM INTE: IFALL DU LÅNAR INTERVJUN, SKALL DU LÄNKA TILL WWW.JUSINDREWBIEBER.BLOGG.SE!!


En dejt med Justin Bieber eller 2000kr?
- En dejt SÅKLART! Utan tvekan ;)

Vill du hellre vara Justins tjej eller bästa kompis? Varför?
- Jag vill nog vara hans bästa kompis. Känns som att vänner varar förevigt. Åh.... det skulle vara grymt att vara hans bästa kompis!

Från 0-10 hur snygg är Justin?
- Jag får säga en 8:a.


F
rån 0-10 hur bra sjunger Justin?
- Det beror på vilken låt han sjunger, men talang har han ju utan tvekan! Jag får säga en 9:a.


Hur fick du reda på Justin? Vilken var den första låten du hörde med honom?

- Min syster berättade om honom och visade lite klipp på youtube från hans kanal där han blev känd. Den första låten jag hörde var "One less lonely girl" och den fastnade jag för direkt!


Vilken låt är din favorit låt med Justin? Motivera ditt svar.
- Åh så svårt.. Det varierar, men just nu är det "Never let you go". För det första är videon bra och han är riktigt snygg i den ;) Tycker om att det är en lite lugnare låt men får lite mer tempo under vissa delar av låten.


Tycker du att Justin passar bättre i keps eller utan keps?
- Han är söt vare sig han har keps eller inte! :)


Ifall du tog emot en Justin Bieber tröja, gratis, skulle du då använda den? Motivera ditt svar.

- Ja, det skulle jag göra. Jag har till och med tänkt vart man kan få tag i någon snygg tröja? Jag gillar hans musik, klart man ska visa det då.


När och hur upptäckte du Justin?

- Det var för någon månad sedan på youtube. Sedan satte en kompis på en låt av honom och då fortsatte jag att kolla upp hans låtar på spotify.


Har du någon bild eller låt på Justin i din mobil? I så fall vilka/vilken bild eller låt?

- Tyvärr är min mobil så trasig så jag kan inte ha någon musik där i eller föra över bilder till mobilen, haha.. Men min mp3 är full med alla Justin's låtar.


Ifall du fick ändra något med Justins utseende vad skulle de då ha varit?

- Neeej, han är så söt som han är nu!


V
ad tycker de i din klass/vänner om Justin och hans musik?
- Jag vet ingen direkt som lyssnar på honom tyvärr.


Ifall du inte visste om Justins ålder, hur gammal skulle du då tro att han var?

- Jag skulle tro att han var lika gammal som mig, alltså född 1993.


GLÖM INTE: IFALL DU LÅNAR INTERVJUN, SKALL DU LÄNKA TILL WWW.JUSINDREWBIEBER.BLOGG.SE!!


Kommentarer
<

Name Beliber?

EMAIL

Site

Comment:

Trackback