ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

"Han fick mig att rodna"

2010-03-27 19:42:00 / 0 kommentarer ..


Nicole avslöjar allt från när Justin raggade på henne

Nicole avslöjar allt från när Justin raggade på henne

Den 16-årige sångaren och numera välkända tjejtjusaren Justin Bieber var i hetluften när Pussycat-Nicole Scherzinger, 31,  gästade Ryan Seacrests radioprogram i Los Angeles nyligen.

Det var under inspelningen av den nya versionen av låten ”We are the world” som Nicole fick smickrande kommentarer av Justin.

— Han är redan en hjärtekrossare, säger Pussycat dolls-sångerskan i intervjun.

— När vi spelade in ”We are the world” stod jag och pratade med bland annat Lionel Richie och Toni Braxton och helt plötsligt så kliver Justin in… han sätter sig ner, sätter händerna på sina höfter och tittar därefter på mig och utbrister ”Jag klarar inte av det här, jag måste gå! Du är helt enkelt för snygg”, och sen lämnar han rummet, berättar Nicole.

Nicole avslöjar att den unga charmören till och med fick henne att rodna


Kommentarer
<

Name Beliber?

EMAIL

Site

Comment:

Trackback