ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Justin blir ÄCKLAD av allt svaller!!!

2010-07-01 01:16:07 / 0 kommentarer ..


Justin Bieber äcklas av Playboyrykten
Justin tar hjälp av Twitter för att sätta stopp för alla rykten

 Justin Bieber äcklas av Playboyrykten

Justin Bieber äcklas av Playboyrykten


Som Starlounge rapporterade i förra veckan ryktas flickidolen Justin Biebers mamma Pattie Lynn Mallette ha fått ett erbjudande om att vika ut sig i herrtidningen Playboy för 50 000 dollar. Pattie Lynn har sedan dess dementerat uppgifterna, och nu tar även Justin till Twitter för att säga sin åsikt om det hela.  

— Min mamma är en kvinna med moral, vi lämnar det där tycker jag. För det där ryktet bara äcklar mig, twittrade sångaren i tisdags.  

Justin passade även på att klargöra några av de andra ryktena och historierna som cirkulerar på internet just nu.  

— Jag är inte död. Jag var tvungen att kolla upp det…men det visade sig att jag fortfarande lever, twittrade Justin.  

— Jag har inte gått med i illuminnati eller någon annan kult. Jag är kristen och jag ber innan varje show och jag är tacksam för alla välsignelser, fortsatte stjärnan.  

Något som även diskuterats är hans ljusa röst och Justin ville sätta ner foten en gång för alla. Det var senast i förra veckan som "Harry Potter"-skådisen Daniel Radcliffe berättade om sin förvirring efter att ha lyssnat på Justins hitlåt "Baby" och trodde att han var en tjej.

— Jag är inte Peter Pan… jag växer och min röst kommer att förändras men oroa er inte. Jan Smith, är den bästa röstcoachen som finns, avslutade Justin.

[MSN]


Kommentarer
<

Name Beliber?

EMAIL

Site

Comment:

Trackback