ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Justin älskar AIM!

2010-06-09 20:44:27 / 0 kommentarer ..


Tjejer, ifall du söker efter JB då kanske du ska kolla efter honom på AIM! Det visade sig att the Biebs älskar att spendera sin ledighet att chatta online!
BFFs, Justin Bieber älskar att chatta! Vi pratade med en av JB's bästa kompisar, Lyaz, som säger att Justin älskar att spendera sign tid att använda AOL Instant Messenger. R&B sångaren som upptäckes av Sean Kingston, säger att Justin alltid IM'ing honom!
"Jag var utomlands ganska länge." Säger Lyaz. "Äntligen kom jag hem och loggade in på AIM och Justin frågar mig "När är din födelsedag?" så jag svarade men han var inte där.. så hela tiden vi pratar... så mycket att det är som offline-meddelanden.  Jag lämnar ett meddelande och loggade ut och jag loggar in tillbaka och det kommer vara ett meddelnade som " Oh man, jag har en födelsedags present för dig!"
På tal om födelsedagar, Iyas var en av dom få som fick komma till JBs mega coola 16 party, 1:a Mars i LA! Vi är så avundsjuka! "Det är min kille.. Jag gick till hans födelseparty och det var otroligt!" säger Iyas. "Jag gav honom en liten sak... en liten present men jag kan inte säga vad!"
Vi är säkra på att det inte var presenten Usher gav honom... en Range Rover!
Tjejer, ifall du söker efter JB då kanske du ska kolla efter honom på AIM! Det visade sig att the Biebs älskar att spendera sin ledighet att chatta online!
BFFs, Justin Bieber älskar att chatta! Vi pratade med en av JB's bästa kompisar, Lyaz, som säger att Justin älskar att spendera sin tid att använda AOL Instant Messenger. R&B sångaren som upptäckes av Sean Kingston, säger att Justin alltid IM'ing honom!
"Jag var utomlands ganska länge." Säger Lyaz. "Äntligen kom jag hem och loggade in på AIM och Justin frågar mig "När är din födelsedag?" så jag svarade men han var inte där.. så hela tiden vi pratar... så mycket att det är som offline-meddelanden.  Jag lämnar ett meddelande och loggade ut och jag loggar in tillbaka och det kommer vara ett meddelnade som " Oh man, jag har en födelsedags present för dig!"
På tal om födelsedagar, Iyas var en av dom få som fick komma till JBs mega coola 16 party, 1:a Mars i LA! Vi är så avundsjuka! "Det är min kille.. Jag gick till hans födelseparty och det var otroligt!" säger Iyas. "Jag gav honom en liten sak... en liten present men jag kan inte säga vad!"

Källa: http://bieberfever.se/

Kommentarer
<

Name Beliber?

EMAIL

Site

Comment:

Trackback