ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

I Want a Girlfriend

2010-08-15 12:03:19 / 0 kommentarer ..




Justin Bieber vill dejta en flicka. Han berättade för News of The World: "Jag är singel men det är inte ett val. Jag vill hitta en tjej. Men jag tänker inte dejta någon som bara kommer att tycka om mig för min berömmelse.
Skulle han dejta ett fan?

"Det beror bara, jag antar att jag vill, ja. Tjejer som jag har den har gillat min musik. Men du ser en hel del kändisar dejta andra kändisar. De får vad du går igenom. Men jag skulle definitivt datum någon som inte var känd.

Du ska väl hitta den rätta?. ja men  när jag hittar en tjej jag skulle vilja dejta så gör ja det förstås.
 
Men det är svårt eftersom jag reser. Cheryl Cole är min typ. Hon är riktigt het. Om jag var äldre skulle vi datum. Jag är alldeles för ung. Det suger. "

Vem vet? Just du kanske blir Justins nästa flickvän?



Posted By Felicia :)

Kommentarer
<

Name Beliber?

EMAIL

Site

Comment:

Trackback