ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

NOOOO!!!!!

2010-04-28 17:28:26 / 0 kommentarer ..


Justin Bieber på Juno Awards i Kanada i söndags
Justin Bieber på Juno Awards i Kanada i söndags

 Justin Bieber

Justin Bieber

Nackdelen med att slå igenom redan i unga år är att behöva växa upp mitt i strålkastarljuset. För popundret Justin Bieber har det blivit extra uppenbart nu när han har kommit in i målbrottet.  

Justin, som fyllde 16 i mars, berättar att han inte längre kan sjunga sina hitlåtar.  

— Min röst spricker, precis som den gör för alla andra tonårspojkar. Jag kan inte sjunga visa av tonerna i ”Baby” längre, säger han till Musicroom.  

Justin säger att botemedlet är lägre tonarter samt ett bra stöd från en duktig röstcoach. Frågan är dock om någon på hans konserter ens lägger märke till hans tillfälliga handikapp.  

— Jag uppträdde för 75 000 människor häromdagen. Mina vänner var där och jag undrade om de tyckte att jag hade varit bra. De svarade ”Vi har ingen aning – det enda vi hörde var skrik från publiken”.


Kommentarer
<

Name Beliber?

EMAIL

Site

Comment:

Trackback