ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Justin pratar om sitt sammarbete med Drake.

2010-04-10 11:12:01 / 0 kommentarer ..


 


Justin Bieber chattade med Complex om sitt kommande samarbete med Drake.

- Hur kommer det sig att Drake var med i "Baby" musikvideon?
SVAR: I grund och botten, är han från Kanada, och vi träffade genom ömsesidiga människor och blev polare.

- Försökte Drake flörta med unga flickor i videon?
SVAR: *Skrattar* Nä.

- Tror du att du kan få mer tjejer än honom?
SVAR: Jag menar, jag är ganska säker på att jag kan klå honom. Men jag vet inte, han får ju tjejer.

- Kan ni två någonsin jobba tillsammans?
SVAR: Det kan vi säkert. Han är en stor artist och vi har redan pratat om det: vi har inte gjort det än, men det är definitivt på gång.

- Det finns en hemsida som kallas "Lesbians Who Look Like Justin Bieber", är du bekant med den?
SVAR: Jag har inte sett den. Jag hörde om den, men näe, jag har inte varit inne på den hemsidan än.

Source


Kommentarer
<

Name Beliber?

EMAIL

Site

Comment:

Trackback