ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Justin: "Jag svimmade nästan!"

2010-04-06 16:10:29 / 1 kommentarer ..


Getty Images

 

Getty Images

Dåligt JB svimmade nästan efter att ha utfört en konsert i Vita huset! Oroa dig inte BFF's - han lever!

Skylla på värmen, utsug i tre på varandra följande resultat i en rad eller ren upphetsning på utför till ordförande, men oavsett anledning, Justin Bieber nästan svimmade i Vita huset!

Men innan du går och får alla oroliga för tonåring popstjärna, andas lätt. Han är OK!

"Jag måste gå in i Vita huset och få en turné med den första familjen. de är verkligen trevlig och hade mycket roligt men efter 3 föreställningar i 90 graders varma solen jag var helt uttorkade och nästan svimmade efter den sista föreställningen. Behov av att dricka lite vatten, "den 16-årige sång sensation skrev på sin Twitter sida April 5 efter att ha utfört i Vita huset är påsk Egg Roll.

Han la av sin tid i sällskap med President Barack Obama, Hustru Michelle och deras döttrar Sasha och Malia, "Det var en ganska otrolig upplevelse och jag är tacksam för äran. Tack till alla fans, men nu behöver jag få lite vila ... det är HOT! så trött ... men leende. "

men nu behöver jag för att få lite vila ... det är HOT! så trött ... men leende. "

Därför vi älskar dig, Justin. Även om du nästan svimmade, är ditt glas fortfarande halvfullt.

 


Kommentarer
Anonym

killen i början av klippet som står bakom justin, det ser ut som om han är avundsjuk eller vill döda Bieber!!

2010-04-06 21:10:21
<

Name Beliber?

EMAIL

Site

Comment:

Trackback